sundbyryttaren.blogg.se

I min blogg får ni läsa om mitt liv. Där de i mesta dels är hästar! Rider 5 dagar i veckan på min medryttar häst och på ridskola. Mer får ni självklart veta i bloggen. Glöm inte kommentera! ~ då blir jag glad ;) kram!

Dag 1 - Presentation av mig

Publicerad 2012-08-14 10:00:00 i 15 dagar, Allmänt,

♥ Dag 1 - Presentation av mig
♥ Dag 2 - Presentation av min medryttar häst
♥ Dag 3 - Min ridskola
♥ Dag 4 - Vad jag gör utanför ridningen
♥ Dag 5 - Mina drömmar
♥ Dag 6 - Mitt liv om 10 år
♥ Dag 7 - Min skola
♥ Dag 8 - Min bästavän
♥ Dag 9 - Min familj
♥ Dag 10 - Mitt rum
♥ Dag 11 - En vanlig dag "outfit"
♥ Dag 12 - En vanlig stalldag "outfit"
♥ Dag 13 - Mitt favorit pogram
♥ Dag 14 - Mina favorit bloggar
♥ Dag 15 - Varför jag fastnade för hästar
Mitt namn är Louise, jag är som en precis vanlig 13årig hästgalen tjej! Bara lite galnare och lite speciell ;)
Som ni ser där uppe, är jag 13 år. Börjar 7an om cirkus 7 dagar vilket känns sådär, då jag redan har lite ångest för det hehe. Börjar ju högstadiet och är inte minst i skolan längre wohooo!!!
 
80-85%av mitt liv är jag i stallet. Dom andra prosenten är jag med familjen eller skolan. Antingen är jag i karlslund- där jag går på ridskola 2 dagar i veckan. Eller är jag i min medryttarhäst stall, de stället han står i kallas för västra sundby. Därefter mitt bloggnamn! Min medryttar häst heter Håstens Ceasar, men kallas för Ior. Jag rider han 3 dagar i veckan, då får jag göra vad jag vill med han.
 
Sen går jag ju i skolan oxå.(tummen ner) eller inte just nu men om 7 dagar..Jag går i kunskaps skolan där jag har massor med vänner,men de berättar jag mer om i dag 7 ;) 
Så har jag en kanin också som heter Milo, världens bästa kanin. Skriver väl inte så jätte mycket om han här, men de händer!
Gick inte att få åt andra hållet, ni får helt enkelt vända på huvudet ;)
min lilla fina kanin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela