sundbyryttaren.blogg.se

I min blogg får ni läsa om mitt liv. Där de i mesta dels är hästar! Rider 5 dagar i veckan på min medryttar häst och på ridskola. Mer får ni självklart veta i bloggen. Glöm inte kommentera! ~ då blir jag glad ;) kram!

Dag 3 - Min ridskola

Publicerad 2012-08-16 09:30:00 i 15 dagar, Allmänt,

♥ Dag 1 - Presentation av mig
♥ Dag 2 - Presentation av min medryttar häst
♥ Dag 3 - Min ridskola
♥ Dag 4 - Vad jag gör utanför ridningen
♥ Dag 5 - Mina drömmar
♥ Dag 6 - Mitt liv om 10 år
♥ Dag 7 - Min skola
♥ Dag 8 - Min bästavän
♥ Dag 9 - Min familj
♥ Dag 10 - Mitt rum
♥ Dag 11 - En vanlig dag "outfit"
♥ Dag 12 - En vanlig stalldag "outfit"
♥ Dag 13 - Mitt favorit pogram
♥ Dag 14 - Mina favorit bloggar
♥ Dag 15 - Varför jag fastnade för hästar
 
Jag gick från folkatorps ponny ridskola för cirkus 2 år sedan, då jag redan ridit 5 år på folkatorp. Gick över dirket till D-ponny, första hästen jag red var Horsa. Jag har ridit i min ridgrupp på tisdagar ända sen jag börja, så nu ska jag våga byte grupp till på måndagar! Sen går jag också i hoppgrupp på ridskolan, börja först i den "lilla" hoppgruppen gick över efter nån månad till den "stora" hoppgruppen. Och jag säger bara: shit, vad jag har utvecklats dom här månaderna! Helt otroligt. Så glad att de blev just karlslund jag börja på! 
 

Kommentarer

Postat av: S a n n a W i d m a n

Publicerad 2012-08-16 10:02:26

Sv: Jadå det är riktigt okej att vara med igen :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela