sundbyryttaren.blogg.se

I min blogg får ni läsa om mitt liv. Där de i mesta dels är hästar! Rider 5 dagar i veckan på min medryttar häst och på ridskola. Mer får ni självklart veta i bloggen. Glöm inte kommentera! ~ då blir jag glad ;) kram!

Dag 4 - Vad jag gör utanför ridningen

Publicerad 2012-08-17 09:40:37 i 15 dagar, Allmänt, Louises inlägg,

♥ Dag 1 - Presentation av mig
♥ Dag 2 - Presentation av min medryttar häst
♥ Dag 3 - Min ridskola
♥ Dag 4 - Vad jag gör utanför ridningen
♥ Dag 5 - Mina drömmar
♥ Dag 6 - Mitt liv om 10 år
♥ Dag 7 - Min skola
♥ Dag 8 - Min bästavän
♥ Dag 9 - Min familj
♥ Dag 10 - Mitt rum
♥ Dag 11 - En vanlig dag "outfit"
♥ Dag 12 - En vanlig stalldag "outfit"
♥ Dag 13 - Mitt favorit pogram
♥ Dag 14 - Mina favorit bloggar
♥ Dag 15 - Varför jag fastnade för hästar
 
 
Jag och min brorsa för jätte länge sen, eller ah kanske 2 år sen på liseberg!
 
Utanför ridningen och stallarbetet, så gör jag seriöst inte så mycket. Förut dansa jag på måndagar, men nu ska jag ju sluta med det. Jag är väl med kompsiar och går på stan ibland, sen umgås jag mycket med min familj. Och försöker lägga ner mycket tid på min kanin. Och självklart bloggar! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela