sundbyryttaren.blogg.se

I min blogg får ni läsa om mitt liv. Där de i mesta dels är hästar! Rider 5 dagar i veckan på min medryttar häst och på ridskola. Mer får ni självklart veta i bloggen. Glöm inte kommentera! ~ då blir jag glad ;) kram!

Dag 7 - Min skola

Publicerad 2012-08-20 13:00:00 i 15 dagar, Allmänt,

♥ Dag 1 - Presentation av mig
♥ Dag 2 - Presentation av min medryttar häst
♥ Dag 3 - Min ridskola
♥ Dag 4 - Vad jag gör utanför ridningen
♥ Dag 5 - Mina drömmar
♥ Dag 6 - Mitt liv om 10 år
♥ Dag 7 - Min skola
♥ Dag 8 - Min bästavän
♥ Dag 9 - Min familj
♥ Dag 10 - Mitt rum
♥ Dag 11 - En vanlig dag "outfit"
♥ Dag 12 - En vanlig stalldag "outfit"
♥ Dag 13 - Mitt favorit pogram
♥ Dag 14 - Mina favorit bloggar
♥ Dag 15 - Varför jag fastnade för hästar
 
 
Jag går på en skola som heter kunskaps skolan, där jag har gått hela 6an & nu ska gå in på mitt andra år. Jag har jätte bra kompisar där, och lärarna är OK. Min basgrupps lärare är grym, men hon har fått bebis nu så hon ska vara hemma första terminen. Kan tipsa er som kan ta ansvar och hålla tider att kolla på denna skola!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela