sundbyryttaren.blogg.se

I min blogg får ni läsa om mitt liv. Där de i mesta dels är hästar! Rider 5 dagar i veckan på min medryttar häst och på ridskola. Mer får ni självklart veta i bloggen. Glöm inte kommentera! ~ då blir jag glad ;) kram!

Dag 8 - Min bästavän

Publicerad 2012-08-21 08:00:00 i 15 dagar, Allmänt, Louises inlägg,

♥ Dag 1 - Presentation av mig
♥ Dag 2 - Presentation av min medryttar häst
♥ Dag 3 - Min ridskola
♥ Dag 4 - Vad jag gör utanför ridningen
♥ Dag 5 - Mina drömmar
♥ Dag 6 - Mitt liv om 10 år
♥ Dag 7 - Min skola
♥ Dag 8 - Min bästavän
♥ Dag 9 - Min familj
♥ Dag 10 - Mitt rum
♥ Dag 11 - En vanlig dag "outfit"
♥ Dag 12 - En vanlig stalldag "outfit"
♥ Dag 13 - Mitt favorit pogram
♥ Dag 14 - Mina favorit bloggar
♥ Dag 15 - Varför jag fastnade för hästar
 
Jag har så sjukt många & bra vänner, men min bästavän som jag har mest minnen med är Jenny.
 
Jag och jenny hade i början mest facebook/bilddagboken kontakt. Såg varandra på karlslunds ridskola några gånger. Sen fick vi reda på att vi skulle gå på samma ridläger. Slofallet 2011. På det ridlägret blev vi mer och mer vänner, då vi också fick reda på att vi skulle börja på samma skola till hösten! Då var det kunskapsskolan. Vi träffades mer & mer och när skolan drog i gång träffades vi ännu mer, vi vart bättre o bättre kompisar med tiden.. Jag följde med henne till Norge vintern 2012 (januari/februari) Vi gör allt tillsamans, jag berättar allt för henne, för jag vet att hon håller det hemligt. Vi kan bjuda på oss, på riktigt. Vet inte hur många gånger vi har skämt ut varandra i skolan, hon är som en syster för mig. Finns alltid där när man behöver henne.Jag älskar dig!
 
En äkta vän helt enkelt. ♥
 
hitta dock bara gamla bilder
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela