sundbyryttaren.blogg.se

I min blogg får ni läsa om mitt liv. Där de i mesta dels är hästar! Rider 5 dagar i veckan på min medryttar häst och på ridskola. Mer får ni självklart veta i bloggen. Glöm inte kommentera! ~ då blir jag glad ;) kram!

Dag 9 - Min familj

Publicerad 2012-08-22 10:00:00 i 15 dagar, Allmänt, Louises inlägg,

♥ Dag 1 - Presentation av mig
♥ Dag 2 - Presentation av min medryttar häst
♥ Dag 3 - Min ridskola
♥ Dag 4 - Vad jag gör utanför ridningen
♥ Dag 5 - Mina drömmar
♥ Dag 6 - Mitt liv om 10 år
♥ Dag 7 - Min skola
♥ Dag 8 - Min bästavän
♥ Dag 9 - Min familj
♥ Dag 10 - Mitt rum
♥ Dag 11 - En vanlig dag "outfit"
♥ Dag 12 - En vanlig stalldag "outfit"
♥ Dag 13 - Mitt favorit pogram
♥ Dag 14 - Mina favorit bloggar
♥ Dag 15 - Varför jag fastnade för hästar
 
Jag och brorsan sommaren 06.
 
Min familj består av lillasyrran Louise (jag) Storebrorsan Filip, mamma Sanna och pappa Stefan.
Mamma och pappa bor inte tillsamans men dom är riktigt bra vänner så vi ses tillsamans ofta!
Jag älskar min familj jätte mycket och vi hittar oftast på saker tillsamans eller med andra familjer.
Vi har nästan aldrig tråkigt för alla 4a har väldigt bra humor så om de är tråkigt kan vi lätt göra det roligt!
 
Jag har världens bästa familj, och jag älskar alla i min familj riktigt mycket!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela