sundbyryttaren.blogg.se

I min blogg får ni läsa om mitt liv. Där de i mesta dels är hästar! Rider 5 dagar i veckan på min medryttar häst och på ridskola. Mer får ni självklart veta i bloggen. Glöm inte kommentera! ~ då blir jag glad ;) kram!

Design är på gång!

Publicerad 2012-08-14 16:00:00 i Allmänt, Louises inlägg,

Har snackat med en tjej som ska fixa ordning min blogg!
Nu är jag iallafall på väg till stallet, tagga ridning :D
Så får jag träffa min lilla goding!♥ Ska berätta mer om henne också någon annan dag, i morgon kanske! :)
 

Kommentarer

Postat av: S a n n a W i d m a n

Publicerad 2012-08-14 16:57:31

Hejsan :)
Nu har jag dragit dagens bloggvinnarna, kika in och titta om du blev en av vinnarna och anmäl dig gärna igen, bli inte ledsen om du inte blev en av vinnarna för ny chans direkt :D
Hoppas du är med igen & att du får en bra kväll!
Kram

Ps. har inte hört av dig angående designen, tänkte om du kom ihåg :D?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela