sundbyryttaren.blogg.se

I min blogg får ni läsa om mitt liv. Där de i mesta dels är hästar! Rider 5 dagar i veckan på min medryttar häst och på ridskola. Mer får ni självklart veta i bloggen. Glöm inte kommentera! ~ då blir jag glad ;) kram!

"Info om veckan"

Publicerad 2012-08-20 08:00:00 i Allmänt, Louises inlägg,

Idag är det ju första dagen i skolan, och då åker min klass till ett ställe som heter falun, jippie. Eller inte. Ska vara där till på fredag, men det kommer upp minst 2 tidsinställda varje dag! :)
 
Det här är alltså ett tidinställt och jag ska berätta lite hur veckan kommer se ut, åker ju idag. Kommer upp 4 bloggtips på olika dagar, varje dag kommer också ha en "15 dagar lista" Sen kommer lite annat smått o gott upp, så bara för jag är borta betyder det ej att det kommer vara dålig uppdatering. Jag har gjort ett schema för denna vecka o de kommer vara 3 inlägg per dag, förutom på onsdag. Så även fast jag inte är hem blir jag as gla för era kommentarer :) Nu ska jag försöka göra den här veckan till en bra vecka.
 
/En otroligt trött tjej, som snart ska sätta sig på bussen i 4h mot falun.
 
Kommer sakna dig älskling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela