sundbyryttaren.blogg.se

I min blogg får ni läsa om mitt liv. Där de i mesta dels är hästar! Rider 5 dagar i veckan på min medryttar häst och på ridskola. Mer får ni självklart veta i bloggen. Glöm inte kommentera! ~ då blir jag glad ;) kram!

Ny blogg!

Publicerad 2012-08-13 20:24:13 i Allmänt, Louises inlägg,

Ännu en gång! Haha, men nu ska de gå bra!
Har haft så himla dålig blogglust på mina andra bloggar, men känns som detta ska bli bra.
Här är några saker som ska förbättras på denna blogg: (skillnad på mina andra)
- Mycket bilder! 
- Bra uppdatering (2-3 inlägg per dag)
- Genom tänkte inlägg.
- Inte slarva!
Bebis och jag!
Kommer också ha "15 dagar" så ni ska få lära känna mig lite mer! :)
Låter bra va? Kommer köra igång med det nu redan idag.
 
Kan ju passa på att berätta vad som händer i morgon också, jag ska i väg till sala silvergruva med min morfar,kusiner och moster! Det ska bli väldigt intressant. Så jag kommer göra lite tidsinställda redan idag! Och på kvällen i morgon ska jag rida! För då öppnar ridskolan, wiho :D !
En bild från i "sommras" haha!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: S a n n a W i d m a n

Publicerad 2012-08-13 20:35:44

Sv: Vad kul att du hör av dig (:
Jag gör gärna designen.Du skulle kunna mejla mig på [email protected] om du har möjlighet till det, med kanske bilder eller hur du vill att designen ska se ut (: Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela