sundbyryttaren.blogg.se

I min blogg får ni läsa om mitt liv. Där de i mesta dels är hästar! Rider 5 dagar i veckan på min medryttar häst och på ridskola. Mer får ni självklart veta i bloggen. Glöm inte kommentera! ~ då blir jag glad ;) kram!

Today!!

Publicerad 2012-08-17 10:00:00 i Allmänt, Louises inlägg,

Idag ska jag vara med Julia och i kväll kommer hennes familj hem hit, så ska vi käka osv. Kommer bli jätte kul! :D I morgon fyller jag tretton år spännande! Lovar att lägga upp bilder på vad jag fått. Ny design kommer också upp snart så slipper ni matt headern ;) Jaja, kommer inte blogga nåt idag. Därför har jag gjort 3 tidsinställda som kommer upp under dagen, delvis om hur det gick och rida Ior igår! Missa inte ;) hörs i kväll bloggen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela