sundbyryttaren.blogg.se

I min blogg får ni läsa om mitt liv. Där de i mesta dels är hästar! Rider 5 dagar i veckan på min medryttar häst och på ridskola. Mer får ni självklart veta i bloggen. Glöm inte kommentera! ~ då blir jag glad ;) kram!

Vem är Gazella?

Publicerad 2012-08-21 20:00:00 i Allmänt, Hästar, Karlslund, Louises inlägg,

 
På min ridskola (öfk)
Är jag skötare på världens sötast ponny, hon heter Gazella. Hon är född 91, ett arabsto.
Som skötare på karlslunds ridskola ingår det borstning, mockning, göra rent krubban&vattenskålen.
Och som en belöning är det ibalnd skötar ridning, då rider man ett pass på sin häst med några andra skötare.
 
Jag är hos Gazella minst 2 dagar i veckan, men jag försöker att vara där typ 3 ggr i veckan.
Så hon ska få ha det fint! De är en till skötare på Gazella, men jag har aldrig sett henne tagit hand om Gazella.
Jag älskar Gazella jätte mycket, och hon är verkligen helt underbar hopphäst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela